Ακολουθεί η επιστολή της κας Χαριτοπούλου Ευαγγελίας, καθηγήτριας Πληροφορικής του σχολείου μας, που επιθυμεί να σας ενημερώσει για τη μεγάλη επιτυχία της εργασίας μαθητών της Α΄Λυκείου του σχολείου μας.
Η εργασία παρουσιάστηκε στο μαθητικό συνέδριο που πραγματοποιήθηκε στην Αλεξανδρούπολη, 16-25 Φεβρουαρίου 2025, στη θεματική ενότητα: Εξερευνώντας την Κοινωνία, την Οικονομία και την Τεχνολογία – Τεχνητή Νοημοσύνη.
Αγαπητοί γονείς-κηδεμόνες.
Μαθητές/τριες της Α’ Λυκείου από το 2ο Γενικό Λύκειο Πετρούπολης συμμετείχαν στο μαθητικό συνέδριο στην Αλεξανδρούπολη, το οποίο διοργανώθηκε από τον Δήμο Αλεξανδρούπολης από τις 16 έως τις 25 Φεβρουαρίου 2025. Το συνέδριο περιλάμβανε δύο θεματικές ενότητες:
ΒΥΖΑΝΤΙΟ. Επιδράσεις και Αντανακλάσεις στο Σήμερα.
Εξερευνώντας την Κοινωνία, την Οικονομία και την Τεχνολογία – Τεχνητή Νοημοσύνη: Αυτή η ενότητα εξέτασε την επίδραση της τεχνητής νοημοσύνης στην κοινωνία και την οικονομία. Η ενότητα αυτή διοργανώθηκε σε συνεργασία με το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Εργασία των Μαθητών/τριών:
Οι μαθητές/τριες που συμμετείχαν στην δεύτερη ενότητα παρουσίασαν με επιτυχία την εργασία τους με τίτλο: «Αναμορφώνοντας την Εκπαίδευση! Η Δύναμη των εργαλείων της Τεχνητής Νοημοσύνης στη Στήριξη της Εκπαιδευτικής Συμπερίληψης». Η παρουσίαση επικεντρώθηκε στην εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης για την υποστήριξη της εκπαιδευτικής συμπερίληψης, δείχνοντας πώς τα εργαλεία της τεχνητής νοημοσύνης μπορούν να βελτιώσουν την εκπαιδευτική διαδικασία.
Εισαγωγή της Εργασία: Η εισαγωγή της εργασίας τους αναφέρει…
Σκοπός: Η ανάδειξη μιας συμπεριληπτικής προσέγγισης στην εκπαίδευση, η οποία επικεντρώνεται στην ουσιαστική ενσωμάτωση όλων των μαθητών στη μαθησιακή διαδικασία, ανεξάρτητα από τις ιδιαίτερες μαθησιακές, γνωστικές ή γλωσσικές προκλήσεις που μπορεί να αντιμετωπίζουν.
Εφαρμογή: Πραγματοποιήθηκε μια καινοτόμος εφαρμογή στην Α΄ Λυκείου, στο μάθημα της Ιστορίας και στη διδακτική ενότητα του «Μυκηναϊκού πολιτισμού», με στόχο την ενεργό συμμετοχή μιας Ιρανής μαθήτριας του σχολείου μας, η οποία δεν γνωρίζει την ελληνική γλώσσα.
Χρήση Εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης: Διερευνήθηκαν και αξιοποιήθηκαν εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ) για την υποστήριξη της μαθήτριας και την προώθηση της συμπερίληψης.
Διαθεσιμότητα της Παρουσίασης:
Η παρουσίαση των μαθητών/τριών είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση «https://actioninclass25.blogspot.com/«.
Ευκαιρίες του Συνεδρίου:
Το συνέδριο προσέφερε στα παιδιά ευκαιρίες ανάπτυξης ερευνητικής κουλτούρας, κοινωνικών δεξιοτήτων και εμβάθυνσης γνώσεων, καθώς και ταξιδιωτικές εμπειρίες στην Αλεξανδρούπολη και την ευρύτερη περιοχή της Θράκης.
___________________________________________________________________________________________________
Επιπλέον Ανάπτυξη της Εργασίας:
Η εργασία των μαθητών/τριών προωθήθηκε στο Πανεπιστήμιο Κρήτης, συγκεκριμένα στο τμήμα Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α, για αξιολόγηση από ειδικούς. Το Πανεπιστήμιο επικοινώνησε με την ομάδα των παιδιών και συνομίλησε διαδικτυακά. Τα αποτελέσματα της επικοινωνίας περιλαμβάνουν…
Δημοσίευση: Η εργασία θα δημοσιευτεί στη σελίδα του πανεπιστημίου, η οποία έχει 30.000 εγγεγραμμένους χρήστες.
Συνεργασία με Φοιτητές: Οι μαθητές θα αλληλεπιδράσουν και θα εργαστούν με φοιτητές του Πανεπιστημίου για την διάχυση και τον εμπλουτισμό της γνώσης και της εργασίας τους.
Πρόσκληση σε Συνέδριο: Οι μαθητές έλαβαν επίσημη πρόσκληση να συμμετέχουν στο Διεθνές Συνέδριο του Πανεπιστημίου στο Ρέθυμνο, στις 16-17 Μαΐου 2025, όπου θα παρουσιάσουν την εργασία τους σε σχολεία της ομογένειας από όλον τον κόσμο.
Σας ευχαριστούμε παιδιά μας! Συνεχίζουμε δυνατά!!! Ο Κόσμος μας περιμένει…..
Με εκτίμηση,
Χαριτοπούλου Ε. (ΠΕ86)